Metalų kainos Gold: 1,584.12€ 0.00 Silver: 20.03€ 0.00 Platinum: 837.08€ 0.00 Palladium: 1,629.78€ 0.00
Meniu
Prekių krepšelis

Prekių grąžinimas ir garantijos

Prekių grąžinimas

Grąžinant prekes būtina laikytis Eurodata.lt bei Lietuvos Respublikos įstatymų numatytos tvarkos:

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant gamykliškai nekokybišką prekę);
  2. Prekė privalo būti pirkėjo nesugadinta, nesubraižyta, kitaip nepažeista;
  3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir t.t.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai gražinama gamykliškai nekokybiška prekė;
  4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kurią gavo pirkėjas;
  5. Grąžinant prekę, būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną bei autentiškumo sertifikatą (jei tokius Eurodata.lt buvo išdavęs), taip pat užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kurį esant reikalui išduos Eurodata.lt administracija.
  6. Investiciniai AUKSO/SIDABRO/PLATINOS/PALADŽIO gaminiai (Luitai, monetos) pagal LR ir ES įstatymus pateikus užsakymą ir fiksavus kainą yra negražintinos prekės, norint atšaukti užsakymą, jį galime atgal priimti tik pagal nurodytas produktų supirkimo kainas (Nr. 738, 2014-07-22, paskelbta TAR 2014-07-28, i. k. 2014-10565).

Prekių grąžinimo išlaidas (siuntimo ir kitas, jeigu tokių atsiranda) apmoka klientas.

LR Įstatymų numatyta tvarka Eurodata.lt įsipareigoja klientui pinigus grąžinti per 14 darbo dienų, po to, kai mūsų atsakingas specialistas, apžiūrėjęs prekę, įvertins ir nustatys, kad prekė nėra pažeista ar kitaip kliento sugadinta.    


Garantijos

Mūsų prekėms yra taikomos Eurodata.lt, gamintojų ir LR įstatymų nustatytos garantijos. Garantija - tai nemokamas gaminio taisymas ar pakeitimas nauju, ne prastesnės charakteristikos gaminiu.  

Gaminiui sugedus garantija netaikoma šiais atvejais:

  1. dėl netinkamų eksploatavimo, laikymo ar priežiūros sąlygų (valymo, plovimo, subraižymo ir t.t.);
  2. kai prekė buvo bandyta ardyti, buvo sutrenkta ar kitaip pirkėjo sugadinta;
  3. elektroniniams prietaisams, kai gedimams atsiranda dėl elektros tinklų sutrikimo, įtampos svyravimų, perkrovų ir t.t.;
  4. jei į garantinės prekės vidų patenka pašalinių dalelių (skysčių, dulkių, žvyro, smėlio ir pan.);
  5. Force majeure, kai gedimas atsiranda dėl nenugalimų aplinkybių - stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro ir t.t.);
  6. kai garantinė prekė buvo naudojama ne pagal jos paskirtį.

*Garantija pradeda galioti nuo prekės įsigijimo dienos.